Prowadząc firmę zdarzają się takie sytuacje, w których będziemy potrzebować pomieszczenia do przeprowadzenia różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji czy szkoleń dla swoich pracowników.

Pomysłów na takie wydarzenia jest wiele i tylko od naszych potrzeb zależy, gdzie i w jakiej formie przeprowadzimy nasze spotkania. Ostatnio bardzo częstym krokiem jest organizacja takiego przedsięwzięcia w różnego rodzaju hotelach.

Organizacja konferencji w Hotelu Piast w Krakowie ma bardzo wiele plusów. Po pierwsze nie musimy martwić się o jedzenie dla naszych gości, ponieważ dużo placówek posiada w ofercie catering hotelowy, specjalnie przeznaczony do tego typu imprez. Po drugie hotel dzięki swoim możliwościom noclegowym to świetne miejsce na przeprowadzenie szkolenia czy konferencji kilkudniowej. Powiedzmy, że Twojej firmie potrzebna jest sala konferencyjna w Krakowie lub innym dużym mieście, a swoich gości zapraszasz z drugiego końca Polski. Takie rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu uczestnikom konferencji, którzy nie będą musieli po nocach wracać do domu lub samemu organizować sobie noclegu.

Konferencja w hotelu jest dużo mniej uciążliwa również dla Ciebie i Twojej firmy, ponieważ pozwala na maksymalne skonsolidowanie całej imprezy. Oczywiście za takim rozwiązaniem stoją również koszty. Jeżeli jest to szkolenie, możesz uwzględnić to w cenie, którą przedstawisz uczestnikom. Jeżeli zapraszasz gości na konferencję, to poniesienie takich kosztów przez Ciebie będzie się wiązało przede wszystkim z uwzględnieniem liczby uczestników imprezy i dodatkowych usług jak nocleg i catering z restauracji hotelowej Anturium. Na szczęście bardzo często właściciele hoteli oferują nam ciekawe zniżki i rabaty, dzięki czemu możemy maksymalnie zmniejszyć koszty związane z naszą imprezą.

Fotografie:

podróże

wycieczki

wyprawy

noclegi